Check out this great deal on GB [Archive] - Glock Talk

PDA

View Full Version : Check out this great deal on GB


38 Super Fan
11-03-2010, 12:49
http://www.gunbroker.com/Auction/ViewItem.aspx?Item=198652071

What a beautifully embellished Colt.:shocked: Some amazing engraving too. :supergrin:

John_Galt
11-03-2010, 12:55
wow.........I wonder if they have another. A matched pair ........just think of that.....

Wonder if it comes with a fur coat and a pink Caddie?

knedrgr
11-03-2010, 13:25
Part of the Mexican Mob collection?

BlayGlock
11-03-2010, 13:31
Better one

http://www.gunbroker.com/Auction/ViewItem.aspx?Item=198737212

1 old 0311
11-03-2010, 13:37
"I' am a little pimp with me hair greased straight
twenty dollar bill I can set you straight."

rsxr22
11-03-2010, 14:01
lol definitely a lot going on with that gun, but it is beautiful work

Hokie1911
11-03-2010, 14:15
Wow....classy. :wow:

Anyone want to float me $8,300?

http://cdn1.sbnation.com/imported_assets/205903/house-do-want_medium.jpg

Hokie1911
11-03-2010, 14:19
Better one

http://www.gunbroker.com/Auction/ViewItem.aspx?Item=198737212

Winner! Buy It Now for only........$23,000.

http://pics.gunbroker.com/GB/198737000/198737212/pix532669426.jpg

Sarge43
11-03-2010, 14:26
That's it! I'm officially done checking out any gunbroker threads that are started here. :puke: :D

Boeydafunk
11-03-2010, 15:12
Santa Muerte? The uncannonized patron saint of Death? Where did they get the idea for the theme of this gun, the swap meet? Next up is the Jesus Malverde .357 magnum!
hahahah
DaFUnk

Quack
11-03-2010, 15:44
That's it! I'm officially done checking out any gunbroker threads that are started here. :puke: :D

:rofl:

38 Super Fan
11-03-2010, 16:01
Better one

http://www.gunbroker.com/Auction/ViewItem.aspx?Item=198737212
Why is every gaudy POS a 38 Super? :dunno:

ron59
11-03-2010, 17:17
Hey, I actually like the Gold one... I think it looks sweet.

The other one? Not so much.

nursetim
11-03-2010, 17:28
Santa Muerte? The uncannonized patron saint of Death? Where did they get the idea for the theme of this gun, the swap meet? Next up is the Jesus Malverde .357 magnum!
hahahah
DaFUnk


More like La Muerte from the movie Undercover Blues. Stanly Tuchi was GREAT in that role.

I really like the first one, as ostentatious as it is.

glock2740
11-03-2010, 17:31
http://www.gunbroker.com/Auction/ViewItem.aspx?Item=198652071

What a beautifully embellished Colt.:shocked: Some amazing engraving too. :supergrin:
That is really over priced...

Better one

http://www.gunbroker.com/Auction/ViewItem.aspx?Item=198737212
But this is the dumbest F'ing thing I've ever seen on GB. F'ing mexican't mafia clowns. :upeyes:

Hokie1911
11-03-2010, 17:43
That is really over priced...


But this is the dumbest F'ing thing I've ever seen on GB. F'ing mexican't mafia clowns. :upeyes:

You only say that because they aren't hardchromed. :rofl:

glock2740
11-03-2010, 17:57
You only say that because they aren't hardchromed. :rofl:
Busted! You know me too well. :tongueout:


:rofl:

38 Super Fan
11-03-2010, 18:16
Did anyone notice how bad the engraving looks, you can really see it in the 4th pic.

Happy Hunting
11-03-2010, 18:27
If the MSH was gold I'd totally get it.

bac1023
11-03-2010, 19:42
That's it! I'm officially done checking out any gunbroker threads that are started here. :puke: :D

:animlol:

MD357
11-03-2010, 22:39
Y'all go ahead and laugh.

My dream rig is a comin....

http://www.infinitecoolness.com/movies/06/faceoff09.jpg

Russ424
11-04-2010, 04:28
The grips on the gold one are actually quite nice. I like them alot

ron59
11-04-2010, 05:30
Did anyone notice how bad the engraving looks, you can really see it in the 4th pic.

After a cursory look, I DID like that gun.

But yeah... if you actually study it... there are a LOT of "rough spots" in that engraving. That 4th pic really shows the flaws.

I think now I know who did this work:

Michael J. Fox


(I know, I know... terrible joke. Sorry, no offense intended)

Tactical black
11-04-2010, 09:36
That's it! I'm officially done checking out any gunbroker threads that are started here. :puke: :D

:rofl::rofl:

Every time I click on a GB thread my expectations are very low for this reason

ajgranda
11-04-2010, 14:03
I would much rather spend 6K for this NHC, courtesy of MI Gunslingers. :cool:

Hokie1911
11-04-2010, 14:14
:rofl::rofl:

Every time I click on a GB thread my expectations are very low for this reason

Yeah, but you have to check because it could be Brian posting a Legacy or something juicy.

simulatedjim
11-04-2010, 19:10
Just think, if someone actually buys any of these he will ruin more guns.:puking::puking:

nolt
11-04-2010, 19:41
i saw 'la santisma' the other day and thought "omg!"