1911's are like strippers, Glocks are like fat girls. [Archive] - Glock Talk

PDA

View Full Version : 1911's are like strippers, Glocks are like fat girls.


GlockPistola
07-22-2012, 00:39
All guns should be Glocks - YouTube

Boats
07-22-2012, 06:27
A Glock might be there when you need it, but Yeager won't be.:upeyes:

Stupid analogy BTW.

TheExplorer
07-22-2012, 07:02
Nah, Glocks are like German engineers, obsessed with perfect fit and finish and reliability.

paulbow
07-22-2012, 07:04
In that case, I love fat chicks.

Rustin
07-22-2012, 07:55
Rubbish, as is almost anything ol' yeagermeister says.

If your listening to a guy that looks like that, you might as well only own a plethora of G19's.

kahoys
07-22-2012, 08:42
Like em both.:supergrin:

joecoastie
07-22-2012, 09:23
People still listen to this blowhard? "All guns should be Glocks, all Glocks should be 9mms and all Glock 9mms should be 19s." This is an incredibly ignorant "one size fits all" mentality for an instructor to have.

GlockPistola
07-22-2012, 09:38
I've never heard of that guy before, til I came across that youtube video. Since he likes Glocks that much, is he a member here?

ColdBlooded
07-22-2012, 09:58
I hate analogies.

El_Ron1
07-22-2012, 10:10
There are a LOT of ugly strippers.


http://picturearchive.gunauction.com/3324151907/10690162/100_0559.jpg_thumbnail0.jpg

Bello
07-22-2012, 10:11
He's alright

Gunhaver
07-22-2012, 10:17
Foul language and crude humor alert!

Otis Lee Crenshaw aka Rich Hall.... Guitar is like a woman - YouTube

tango44
07-22-2012, 11:09
Great video, and it's true! Glocks are reliable!

Glockdude1
07-22-2012, 11:10
There are a LOT of ugly strippers.


http://picturearchive.gunauction.com/3324151907/10690162/100_0559.jpg_thumbnail0.jpg

:rofl:

AKRover
07-22-2012, 11:31
Glocks are very reliable but there's a reason the 1911 is still popular 100 years after it was invented. I love my Glock and my 1911.

The guy in the video made a lot of generalizations. For what I carry for a 9mm is absolutely useless. If you never leave the city then I agree the 9mm is a good choice but in the woods it's seriously lacking.


Outdoor Hub mobile, the outdoor information engine

Dubble-Tapper
07-22-2012, 13:45
There are a LOT of ugly strippers.


http://picturearchive.gunauction.com/3324151907/10690162/100_0559.jpg_thumbnail0.jpg
my favorite! cheap Brazilian strippers!

NeverMore1701
07-22-2012, 14:11
A Glock might be there when you need it, but Yeager won't be.:upeyes:

Stupid analogy BTW.

Perfect! :rofl::rofl::rofl::rofl:

countrygun
07-22-2012, 15:45
I dunno, a stripper is easier to field strip than a fat girl. other way around with the guns in question

GlockPistola
07-22-2012, 16:10
I dunno, a stripper is easier to field strip than a fat girl. other way around with the guns in question

Hahaha! Good point.

bac1023
07-22-2012, 16:35
I can not stand that guy.

I sent him a message or two in the past. Of course, the jackass deletes all the negative stuff.

jakebrake
07-22-2012, 16:42
I can not stand that guy.

I sent him a message or two in the past. Of course, the jackass deletes all the negative stuff.

never heard of him, and i don't like him. before i went glock free, they were all full size. the 19 didn't feel like it fit me.

GlockFish
07-22-2012, 16:57
Derp.

B_RAD
07-22-2012, 18:47
I have a couple of rules I try to live my life by.

Never get less than 12 hrs of sleep.

Never play cards with a guy who's got the same first name as a city.

Never go near a lady who's got a tatoo of dagger on her body.

And never take gun advice from someone wearing a Sons of Anarchy t-shirt.

You stick with that, everything else is cream cheese.

12131
07-22-2012, 20:16
1st post is all I need to see.

rainman33
07-22-2012, 20:26
This guy is a total JACK ASS. I'm personally disgusted by his "stripper" and "fat girl" generalizations, and I'm not remotely sympathetic to any feminist ideals. I hope any one with daughters will kick this guy square in the balls the next time they see him. That kind of talk is a testament to everything he is - An unprofessional, egomaniac, wanna be operator. Stay classy Yeager!

bac1023
07-22-2012, 20:37
And never take gun advice from someone wearing a Sons of Anarchy t-shirt.


Yeah, he seems to think he's still in the 17-24 year old age group.

In addition to some other choice words I sent him, I told him he dressed like a f'ing moron.

B_RAD
07-22-2012, 20:55
Yeah, he seems to think he's still in the 17-24 year old age group.

In addition to some other choice words I sent him, I told him he dressed like a f'ing moron.

Did he respond back?

You know what's scary? There are people out there who look to him for instruction/guidance.

This guy just comes across as a wannabe!

bac1023
07-22-2012, 21:18
Did he respond back?



Hell no and he didn't post the comments either.

The only comments he posts on his You Tube videos are positive ones.

GlockPistola
07-22-2012, 22:24
I watched a few others of his youtube videos, definitely lots of ego there.

B_RAD
07-22-2012, 23:15
I watched a few others of his youtube videos, definitely lots of ego there.

I did too. He makes a couple of comments about people "hating on his shirt".


Outdoor Hub mobile, the outdoor information engine

mr00jimbo
07-22-2012, 23:52
Any time I hear the word "tactical" my brain short circuits.

bac1023
07-23-2012, 05:33
I watched a few others of his youtube videos, definitely lots of ego there.

No doubt

45caldan
07-23-2012, 07:43
new life for the 1911
http://www.marinecorpstimes.com/news/2012/07/marine-corps-marsoc-new-colt-45-caliber-pistols-071912

M&P Shooter
07-23-2012, 08:21
Glocks are just good $500 guns and nothing more. Bulky and butt ugly.

Agonizer
07-23-2012, 08:33
He talks too fast. Feels like my head is going to explode.:wow: :wow:

Ruggles
07-23-2012, 17:58
Guy comes off as a self important jerk in all honesty. He appears to be a man approaching middle age who is unsuccessfully trying to hang onto his youth. At least I am taking middle age like an man and accepting it! :)

I can see his approach working on folks new to firearms, he appears to know what he is saying or at least he knows some firearm lingo and terms.

But those who have any of their own experiences with carrying guns see thru his crap pretty quickly.

Nothing wrong with a G19, great world class gun but to say it is the "only" choice is utter crap.

NEOH212
07-23-2012, 19:49
Nah, Glocks are like German engineers, obsessed with perfect fit and finish and reliability.

If Glocks are designed by German engineers, why are light years behind HK?

:tongueout::tongueout::tongueout:

Dubble-Tapper
07-23-2012, 23:04
If Glocks are designed by German engineers, why are light years behind HK?

:tongueout::tongueout::tongueout:

:rofl:

you certainly are a HK nut rider. my personal opinion, having owned a USP Tactical in .45, and a USP compact in 9mm, is that HK makes fine polymer pistols, but they really are over priced. they were no more quality, accurate, or reliable than my glocks are. and im far from a glock fan boy. they did nothing better than any of my glocks except ergos and looks are better.

Rcsteffen
07-24-2012, 06:54
I'm new to Glocks this year, and relatively new to shooting in general, and this guy strikes me as a total tool bag. :faint:

scccdoc
07-24-2012, 07:12
I'm a Glock fan, period. But this this blowhard is a joke! "All" ? Wonder how much he got paid for endorsements? Enough to put you in danger? DOC