Joe Biden to supporters: Mitt Romney will ‘put you all back in chains [Archive] - Glock Talk

PDA

View Full Version : Joe Biden to supporters: Mitt Romney will ‘put you all back in chains


DOC44
08-14-2012, 15:38
Joe Biden to supporters: Mitt Romney will ‘put you all back in chains

On Tuesday, speaking at a rally in Danville, Va., Vice President Joe Biden told a group of supporters that Republican presidential candidate Mitt Romney would "put you all back in chains" if elected.


Who was he addressing with this statement? Blacks and ex-cons?

Sounds like he is rattleing the chains of slavery i.e. race card.:dunno:

http://news.yahoo.com/blogs/ticket/joe-biden-supporters-mitt-romney-put-back-chains-195904387.html


Doc44

Lethaltxn
08-14-2012, 15:41
Joe Biden to supporters: Mitt Romney will ‘put you all back in chains




Who was he addressing with this statement? Blacks and ex-cons?

Sounds like he is rattleing the chains of slavery i.e. race card.:dunno:

http://news.yahoo.com/blogs/ticket/joe-biden-supporters-mitt-romney-put-back-chains-195904387.html


Doc44

Ironic, coming from the party of slavery.

JFrame
08-14-2012, 15:49
Hey man -- get with the program...! http://www.kolobok.us/smiles/madhouse/tease.gif

http://www.glocktalk.com/forums/showthread.php?t=1437567


.

DOC44
08-14-2012, 15:56
Hey man -- get with the program...! http://www.kolobok.us/smiles/madhouse/tease.gif

http://www.glocktalk.com/forums/showthread.php?t=1437567


.

just got in from mowing the back 40... punched up email and yahoo had this on top.... ticked me off and knee jerked posted it....

Doc44

JFrame
08-14-2012, 15:58
just got in from mowing the back 40... punched up email and yahoo had this on top.... ticked me off and knee jerked posted it....

Doc44


Totally understandable, Doc. I was, unfortunately, away from the vino when I first read about it.


.

nursetim
08-14-2012, 16:38
Ironic, coming from the party of slavery.

This is the same thought I had when I heard this on limbaugh this morning.

Gunnut 45/454
08-14-2012, 17:38
Well since 43% of the country is in Government chains already! But I'm sure most of the crowd he was speaking too was of the Minority anyway! But hey it's O.K for a rich whiteman like JB talk about slavery. He is a member of the Dumocrats that have pushed for more slavery ! They like slaves!:supergrin:

Flying-Dutchman
08-14-2012, 17:45
Biden Says Republicans Will Put People Back In Chains - YouTube

svtpwnz
08-14-2012, 18:11
This man has got to be the dumbest son of a ***** in the democrat party hands down! :rofl:

jakebrake
08-14-2012, 19:14
did he then say...

"i ain't in no ways taaaaared" like shrillary did?

it's funny. the racist party seems to have beem the d's for a long time.

bull conner?

who voted for the civil rights act of 1964 verses against?

yup

alphacat
08-14-2012, 19:35
And in steps Hillary..... I'd be willing to place a small bet on it.

JFrame
08-14-2012, 19:45
And in steps Hillary..... I'd be willing to place a small bet on it.


That thought has occurred to me...


.

cowboywannabe
08-14-2012, 20:11
:rofl::rofl::rofl: he makes obama almost look intellegent....:rofl:

rgregoryb
08-14-2012, 21:27
Giuliani on Biden


I’ve never seen a vice president that has made as many mistakes, said as many stupid things,” Giuliani responded.

“I mean, there’s a real fear if, God forbid, he ever had to be entrusted with the presidency, whether he really has the mental capacity to handle it. I mean, this guy just isn’t bright. He’s never been bright. He isn’t bright. And people think, ‘Well, he just talks a little too much.’ Actually he’s not very smart,” he added.

mj9mm
08-14-2012, 22:04
man, this guy is gonna be tough to replace:rofl:

engineer151515
08-14-2012, 22:53
I've never seen political madness like this before in my lifetime. This political frenzy of hate and division.


But my German mother has.

countrygun
08-14-2012, 23:55
I've never seen political madness like this before in my lifetime. This political frenzy of hate and division.


But my German mother has.



It has been on it's way for a long time. The Republic could no longer stand the dependent culture the liberals created. It was great for them as an indentured voting bloc but it has outgrown the ability of the Country to pay for it, yet every generation increases the demands.

The white, liberal power brokers have egged it on for a couple of generations to reenforce their position as the generous "givers" and it has finally reached critical mass, topped off by a promise them anything because someone else is paying for it, POTUS, and here we go.

janice6
08-15-2012, 00:19
My ancestors have never been in chains.

Lethaltxn
08-15-2012, 06:03
did he then say...

"i ain't in no ways taaaaared" like shrillary did?

it's funny. the racist party seems to have beem the d's for a long time.

bull conner?

who voted for the civil rights act of 1964 verses against?

yup

Oh, didn't you hear? All the racists switched to the republican side and all the republicans who want to help blacks switched to the democrat side.
Because that makes sense. :dunno:

Bren
08-15-2012, 06:31
Sounds like he is rattleing the chains of slavery i.e. race card.:dunno:

http://news.yahoo.com/blogs/ticket/joe-biden-supporters-mitt-romney-put-back-chains-195904387.html


Doc44

They only needed one card to win in 2008, may as well keep playing it.

aircarver
08-15-2012, 07:09
Biden belongs in a mental ward ....

.

happyguy
08-15-2012, 07:19
It's not "you all", it's "y'all". Yankees! :upeyes:

Regards,
Happyguy :)

ModGlock17
08-15-2012, 14:32
Giuliani on Biden


I’ve never seen a vice president that has made as many mistakes, said as many stupid things,” Giuliani responded.

“I mean, there’s a real fear if, God forbid, he ever had to be entrusted with the presidency, whether he really has the mental capacity to handle it. I mean, this guy just isn’t bright. He’s never been bright. He isn’t bright. And people think, ‘Well, he just talks a little too ......

History will show that Biden and O are GOP's best hope to return to power.

Strange, but it will work that way.

countrygun
08-15-2012, 14:35
Biden belongs in a mental ward ....

.


And the difference between that and where he currently is would be....?......