Rare G26 [Archive] - Glock Talk

PDA

View Full Version : Rare G26


G23Gen4.40
10-07-2012, 22:09
http://www.armslist.com/posts/600029/dayton-ohio-handguns-for-sale-trade--glock-26--rare-first-run

Wow, I am sure this won't last long at this price, $1650. However if it does it will just go up in value. :dunno::whistling::rofl:

PIMking
10-07-2012, 23:39
I have a 26 that is 001

MotoGlock
10-07-2012, 23:58
Clipster huh?

JW1178
10-08-2012, 00:26
Oh goodness... anyone who falls for this garbage deserves to be ripped off.

However, I would say if you are going to BS your way to make more money on a sale, a gun sale isn't a good idea to run a scam because you just ripped someone off who is now armed. The term "what goes around, comes around" could come full circle real quick and lethal. I wouldn't have an ounce of sympathy for the person it does.

WarEagle 1
10-08-2012, 00:41
I always see ads like this posted by idiots on armslist. It's truly the craiglist of firearms with all the people running scam ads.

Glock40man
10-08-2012, 01:29
:rofl:He can keep that one.

dre23
10-08-2012, 01:41
I love my Glocks, but is there really any glock that is truly considered a collectors piece ? Gen1 and Gen2 maybe hard to come by at this point, but wouldn't consider them a collector's piece.

mxkid6
10-08-2012, 03:11
$1650....really?!! :laughing:

INEEDMILK
10-08-2012, 03:45
I love my Glocks, but is there really any glock that is truly considered a collectors piece ? Gen1 and Gen2 maybe hard to come by at this point, but wouldn't consider them a collector's piece.


G23 C RTF2G with gills

G19 Gen1


There are some others...

voyager4520
10-08-2012, 03:53
That doesn't sound too rare to me.

I've always wondered what happened to Mel Gibson's OD G26 after he was convicted of domestic violence and lost his right to own guns, I'd consider that a rare G26. :)

stolenphot0
10-08-2012, 06:42
I'm ashamed to say he is from my town. What a jackass. And I as just looking last night for a 2.5gen glock 26.

Bruce M
10-08-2012, 06:52
Good to hear he is not in a hurry to sell it...

Glockdude1
10-08-2012, 07:18
What no pic in the ad???

:rofl:

lyodbraun
10-08-2012, 07:46
Man some people are just plain idiots LOL.. RARE please... I see it on there also alot that people try to sell these guns for way to much money come on... im not gonna buy a used glock for anything over $400 when I can get a brand new one for that price LOL... its like the other guy said its becoming the craigslist of firearms...

stolenphot0
10-08-2012, 07:52
What no pic in the ad???

:rofl:

it has a pic, but its crappy of course. :rofl:

G23Gen4.40
10-08-2012, 09:14
Come on fellas, Glock destroyed the old mold. It has to be worth it. He is letting it go for a steal at $1650. The "Glock Armorer" said it was worth $2000. He even includes the newer Glock Case, instead of the original case.















I almost feel like responding to the ad, just to get the "better pictures".

Glockdude1
10-08-2012, 09:25
I clicked on the "over priced" button........ :supergrin:

stolenphot0
10-08-2012, 09:57
I clicked on the "over priced" button........ :supergrin:
I did that a few times too. :whistling:

RJDSRT
10-08-2012, 10:54
I made him an offer. Cant wait for the reply :whistling:

RJDSRT
10-08-2012, 11:01
http://www.armslist.com/posts/600584/east-st-louis-illinois-handguns-for-sale--glock-27-od-green--

Heres another one! Wtf is wrong with people?

Glockdude1
10-08-2012, 11:02
http://www.armslist.com/posts/600584/east-st-louis-illinois-handguns-for-sale--glock-27-od-green--

Heres another one! Wtf is wrong with people?

:rofl:

DWARREN123
10-08-2012, 11:16
It's a Glock. Worth about $375 to $425 max. :rofl:

Some folks have no clue!

Glockdude1
10-08-2012, 11:44
Here is a AD that would be a GOLD MINE if it were real: http://www.armslist.com/posts/598711/louisiana-nfa-firearms-for-sale--colt-m16a1-carbine

That low of a price, it can only be a scam.

:rofl:

TexasPOff
10-08-2012, 12:11
I would think it would be worth at least $1600. Come on an Armorer told him SO. :) Nothing more than a standard G26 prior to the grenande checkering being added between the finger humps. TXPO

stolenphot0
10-08-2012, 12:16
http://www.armslist.com/posts/584140/columbus-ohio-handguns-for-sale--gen-3-glock-20-sf

:whistling: Now this is a better deal.

GasTurbine
10-08-2012, 12:29
I'm ashamed to say he is from my town. What a jackass. And I as just looking last night for a 2.5gen glock 26.

Mel Gibson? He was born in NY, then moved down under in '68. When was he in Ohio?

stolenphot0
10-08-2012, 12:52
Mel Gibson? He was born in NY, then moved down under in '68. When was he in Ohio?

:rofl: no the jackwad that has a $400 G26 for $1650

SCC
10-08-2012, 15:19
http://www.armslist.com/posts/600029/dayton-ohio-handguns-for-sale-trade--glock-26--rare-first-run

Wow, I am sure this won't last long at this price, $1650. However if it does it will just go up in value. :dunno::whistling::rofl:
YOU ARE RIGHT !!! did not last long
The community has spoken! This post been rejected as very overpriced. For more information review our flagging policy (http://www.armslist.com/info/faqs#flagging).

kodiakpb
10-08-2012, 15:54
That's funny

stolenphot0
10-08-2012, 16:57
YOU ARE RIGHT !!! did not last long
The community has spoken! This post been rejected as very overpriced. For more information review our flagging policy (http://www.armslist.com/info/faqs#flagging).

Winning!

:supergrin:

Now WTF is in the water? Whatever it is, it seems to be heading East

http://www.armslist.com/posts/601264/columbus-ohio-handguns-for-sale--glock-17-gen-3-with-different-characteristics-

AR_Guy
10-08-2012, 17:13
Winning!

:supergrin:

Now WTF is in the water? Whatever it is, it seems to be heading East

http://www.armslist.com/posts/601264/columbus-ohio-handguns-for-sale--glock-17-gen-3-with-different-characteristics-

WTF? I like to think they are all "Special" in their own way. :rofl:

stolenphot0
10-08-2012, 17:15
WTF? I like to think they are all "Special" in their own way. :rofl:

comes with a smooth trigger face even! So rare!

kodiakpb
10-08-2012, 17:17
Don't forget the painted letters. That's some custom s$&! right there.

guitargene82
10-08-2012, 17:23
Headin south too! Can't fool a true Glock exxxpert!

http://www.armslist.com/posts/601184/charleston-south-carolina-handguns-for-sale--4th-gen-glock-23--40

stolenphot0
10-08-2012, 17:25
Wow. He doesn't want to sell it. And it shows!

jbglock
10-08-2012, 17:39
Headin south too! Can't fool a true Glock exxxpert!

http://www.armslist.com/posts/601184/charleston-south-carolina-handguns-for-sale--4th-gen-glock-23--40

It comes with Zombie Max. Surely that makes it worth more? :upeyes:

stolenphot0
10-08-2012, 17:43
It comes with Zombie Max. Surely that makes it worth more? :upeyes:

Seriously
http://community.giffgaff.com/t5/image/serverpage/image-id/13035i6F01D19D56437E2C/image-size/original?v=mpbl-1&px=-1

CourtCop
10-08-2012, 17:51
Hey, I have one of those. I'll let it go for $1500. That's $150 off. Anyone... Anyone?

Outdoor Hub mobile, the outdoor information engine

denn1911
10-08-2012, 17:54
WTF? I like to think they are all "Special" in their own way. :rofl:

This seller is a wacko! I love the "legal to possess 33 rd. mag, but illegal to put in the gun" statement. Ugh! :faint:

stolenphot0
10-08-2012, 17:59
This seller is a wacko! I love the "legal to possess 33 rd. mag, but illegal to put in the gun" statement. Ugh! :faint:

that part is true in Ohio. Any magazine capable of holding 31(+1), when inserted into a gun (unless it's .22) is illegal. It is then considered a machine gun. That is what is so great about Ohio. Legal to own, illegal to use. :steamed:

2923.11 Weapons control definitions.
As used in sections 2923.11 to 2923.24 of the Revised Code:

--cut--

(E) “Automatic firearm” means any firearm designed or specially adapted to fire a succession of cartridges with a single function of the trigger. “Automatic firearm” also means any semi-automatic firearm designed or specially adapted to fire more than thirty-one cartridges without reloading, other than a firearm chambering only .22 caliber short, long, or long-rifle cartridges.

cajun_chooter
10-08-2012, 18:52
I think that guy is smoking some really weird stuff..

lyodbraun
10-08-2012, 19:18
And yet here is another post where someones trying to get way to much money for two Glocks.. http://www.armslist.com/posts/600989/ohio-handguns-for-sale--two-glock-19-nib-flat-dark-earth-consecutive-ser-numbers

G23Gen4.40
10-08-2012, 19:24
Are there people out there stupid enough to fall for these over priced guns? I could see trying to get your money back, but this is just crazy.