Unearthed: Obama's Notes from the Debate [Archive] - Glock Talk

PDA

View Full Version : Unearthed: Obama's Notes from the Debate


Goaltender66
10-08-2012, 06:26
http://www.smalldeadanimals.com/ObamaDebateNotes.jpg

source (http://www.smalldeadanimals.com/archives/021524.html)

rick458
10-08-2012, 06:52
:rofl::laughabove::animlol:

Zombie Surgeon
10-08-2012, 08:22
Most funny stuff I've seen this year.

JFrame
10-08-2012, 08:38
http://www.kolobok.us/smiles/artists/just_cuz/JC-hysterical.gifhttp://www.kolobok.us/smiles/artists/just_cuz/JC-hysterical.gifhttp://www.kolobok.us/smiles/artists/just_cuz/JC-hysterical.gif


.

Skyhook
10-08-2012, 10:55
I saw Oba scribbling away, sweat breaking on his brow... wow! I had no idea he was so deeeeeep, man!

IndyGunFreak
10-08-2012, 13:41
:rofl:

Thanks for posting.

IndyGunFreak
10-08-2012, 13:47
Hmm, how did I double post that?

Oh well, guess cuz it was really funny!

ChuteTheMall
10-09-2012, 05:52
:animlol:

kirgi08
10-09-2012, 08:26
:rofl:

pugman
10-09-2012, 08:49
Are we sure this isn't the start of some horror script?

"The things I could be doing to Michelle right now"

JFrame
10-09-2012, 09:04
Are we sure this isn't the start of some horror script?

"The things I could be doing to Michelle right now"


Yeah -- that one kind'a got my stomach churning also... :puking:


.

blk69stang
10-09-2012, 09:05
Outstanding!

ModGlock17
10-09-2012, 10:10
Thx for sharing.

DonGlock26
10-09-2012, 10:26
http://i715.photobucket.com/albums/ww151/puck35/so_much_win_graphic.png

concretefuzzynuts
10-09-2012, 10:45
That's great!!! :supergrin: