Ninja Chopper [Archive] - Glock Talk

PDA

View Full Version : Ninja Chopper


JoeG30XD
03-06-2006, 21:56
When I first saw this I was speechless;g
I can't believe someone actually bid on it.
Ninja Chopper (http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Custom-Built-Motorcycles-KAWASAKI-NINJA-500-C-CUSTOM-NINJA-NOT-AL-CUSTOM-NINJA-500-NOT-ALLIGATOR_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ10062QQitemZ4618545932QQrdZ1)
http://i9.ebayimg.com/02/i/06/5e/7b/cf_12.JPG

fireman jb
03-07-2006, 02:02
that is nasty.

BikerRN
03-07-2006, 09:05
;C

That sums up what I think of someone else's idea of something cool. It is so Butt Ugly, IMO, that it should be flushed. I'm going to be sick just looking at it.

fnfalman
03-07-2006, 10:19
OK, I'm gonna play the devil's advocate here and say, "why not?" It doesn't look any worse than an OCC jobber. It's weird and it's garish. Perfect theme for the modern day chopper.

Markcuda
03-07-2006, 10:27
I would like to see the trash that did that;f

White Buffalo
03-09-2006, 22:30
Originally posted by fnfalman
OK, I'm gonna play the devil's advocate here and say, "why not?" It doesn't look any worse than an OCC jobber. It's weird and it's garish. Perfect theme for the modern day chopper. Modern day "chopper" my buddy Kiwi built. Doesn't resemble it really.http://img.photobucket.com/albums/v621/eddygein/8166e7a0.jpg

Modern day chopper my buddy zombie built.. nope, not there either.http://img.photobucket.com/albums/v621/eddygein/46a99fa3.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v621/eddygein/182afcf4.jpg"modern day" chopper my buddy Bee built.. Not seeing it there.

http://img.photobucket.com/albums/v621/eddygein/5f332f29.jpgChop I'm building. Still don't see it.


Only razzing you a bit. OCC bikes are tacky as hell and IMHO, polished crap with the word chopper written on the price tag, but they're better than that crap. Not by much in my book, but still better.

DriBak
03-14-2006, 17:20
White buffalo, can't wait to see that sled when you are thru, I'm more traditional, rida an 03 FXSTDI
http://www.freeimagehosting.net/uploads/ad8ebe3af4.jpg (http://www.freeimagehosting.net/)

c5367
03-14-2006, 21:23
Wow!

de gustibus non est disputandum

Wouldn't catch me ridin' it though!

fireman jb
03-15-2006, 00:24
Nice choppers Buffalo. Here is a pic of mine. Not as hand built as yours but it is about to get an open-primary and a lot of powder coat. There is way to much bling on this thing right now. Oh yeah it is a '04 American Ironhorse Lonestar Chopper 111' motor that has been worked and a rigid 280mm rear.